کلاس درک مطلب زبان انگلیسی آنلاین

بعلت در خواست های بسیار زیاد دانشجوهای محترم برای برگزاری کلاس های آیلتس، تافل و جی آر ای، در حال حاضر کلاس درک مطلب زبان انگلیسی عمومی برگزار نمی شود.

کلاس درک مطلب زبان انگلیسی آنلاین


کلاس درک مطلب زبان انگلیسی ای اس ال ایران

آیا شما با وجود داشتن یک دامنه لغات خیلی خوب هنوز در فهمیدت متون انگلیسی مشکل دارید؟ آیا خود را برای یکی از آزمون های آیلتس، تافل، جی آر ای و یا هر آزمون انگلیسی دیگری آمادی می کنید ولی در بخش درک مطب پیشرفت پندانی نداشته اید و از سطح خود راضی نیستید؟ آیا می خواهید در کنکور (کارشناسی، ارشد یا دکتری) شرکت کنید و به شدت به نمره بالا در زبان انگلیسی نیاز دارید؟ آیا صرفاً روی زبان انگلیسی عمومی خود کار می کنید و دوست دارید بتوانید مجلات و روزنامه های انگلیسی را به راحتی بخوانید؟ آیا دانشجو و یا استادی هستید که مایلید به راحتی مقالات انگلیسی را بخوانید و ترجمه کنید؟ و بسیاری از آیا های دیگر؟! خوب باید به شما تبریک بگویم چون کلاس درک مطلب زبان انگلیسی دقیقاً چیزی است که شما نیاز دارید.

در کلاس درک مطلب زبان انگلیسی شما ابتدا با ساختار های استفاده شده در زبان انگلیسی که می توانند فهم یک متن را مشکل کنند آشنا می شوید. به عنوان مثال، ۸ زمان زبان انگلیسی که دانستن آنها در خواندن متون انگلیسی ضروری است. البته در یادگیری این زمان ها علاوه بر نحوه ساختن زمان، روی مفهوم و معنی، کاربرد و بالاخره ترجمه بطور ویژه کار خواهد شد.

جلسه اول رایگان!

بصورت رایگان کلاس درک مطلب Reading را تست کنید و بعد تصمیم بگیرید!

در صورتی که دوست داشته باشید یک جلسه کلاس شرکت کنید و سپس تصمیم بگیرید (که حق هم دارید!)، می توانید این کار را بدون هیچ هزینه ای انجام بدهید.  برای این کار شما هزینه یک جلسه را پرداخت می کنید و جلسه اول برگزار می شود و در صورتی که به هر دلیلی مایل به شرکت در ادامه کلاس نباشید هزینه ای که برای این یک جلسه پرداخت کرده اید به شما پس داده  می شود.

به عنوان نمونه ای از نکاتی که شما در کلاس درک مطلب زبان انگلیسی یاد خواهید گرفت به یکی از کاربرد های when اشاره می کنم. لطفاً دو جمله زیر را بخوانید:

  1. We ate dinner when Reza came.
  2. Reza came when we ate dinner.

به نظر شما در کدامیک از جمله های زیر امکان دارد رضا با ما شام خورده باشد؟ بله، این دو جمله با هم فرق می کنند. در جمله اول ابتدا رضا آمد و سپس ما شام خوردیم. در جمله دوم ابتدا ما شام خوردیم و سپس رضا آمد.

نکته کاربردی:  در ساختار زیر ابتدا عمل فرد B انجام شده و سپس عمل فرد A:

A did sth when B did sth esle

به زبان ساده تر: هرگاه دو عمل با گذشته ساده توسط کلمه when به هم متصل شوند، عملی که بلافاصله بعد از when بیاید زودتر رخ داده است.

توجه: کلاس درک مطلب زبان انگلیسی (مثل همه کلاس های من) بصورت آنلاین برگزار می شود. پس برای شرکت در کلاس ها مهم نیست کجای ایران و حتی جهان زندگی می کنید. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس های آنلاین در: کلاس زبان انگلیسی آنلاین.

این تنها یکی از صدها نکته کاربردی ای است که شما در کلاس درک مطلب زبان انگلیسی یاد خواهید گرفت. البته محتوای مطالبی که در کلاس درک مطلب زبان انگلیسی آموزش می دهم کاملاً برای سطح شما طراحی خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن ضعف های شما را برطرف کرده و از شما یک Reader حرفه ای بسازم.

نکته دیگری که در مورد کلاس درک مطلب زبان انگلیسی باید اشاره کنم، تاکید روی نیاز شماست. با توجه به  هدف بعدی شما (مثلاً شرکت در کنکور کارشناسی، کنکور ارشد، کنکور دکتری، آزمون آیلتس، آزمون تافل،آزمون جی ار ای، …) تکنیک های لازم پاسخدهی به سوال های درک مطلب به شما آموزش داده خواهد شد. دانشجویان من بعد از گذراندن این دوره دید متفاوتی نسبت به مهارت درک مطلب و در کل متن خوانی پیدا می کنند که بخش درک مطلب هر آزمونی را به نقطه قوت آنها تبدیل می کند. پس اگر شما هم مایلید مهارت درک مطلب انگلیسی  و متن خوانی خود را عمیقاً متحول کنید، کلاس درک مطلب زبان انگلیسی مناسب شماست.

در طول سال ها من افتخار کار با زبان آموزهای بسیاری را داشته ام که می توانید نظر برخی از آنها را در مورد کلاس هایشان در صفحه نظر زبان آموزها بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس درک مطلب زبان انگلیسی می توانید از صفحه تماس با من استفاده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سجاد قائمی نژاد می‌باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب ای اس ال ایران تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. TOEFL(®) and GRE (®) are registered trademarks of ETS. This website is not endorsed or approved by ETS.