slide ad
ad

About the author

سجاد قائمی نژاد

من کارشناس ارشد مهندسی مخابرات هستم و بیش از 9 سال است که بصورت حرفه ای زبان انگلیسی و آزمون های TOEFL ، IELTS و GRE تدریس می کنم. در حال حاضر کلاس های من فقط بصورت آنلاین و با نرم افزار اسکایپ (نرم افزار های کمکی oovoo و imo) برگزار می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های زبان انگلیسی من می توانید از فهرست بالا به کلاس زبان انگلیسی مراجعه کنید.

Related Articles

2 Comments

  1. 1

    مصطفی قاسم پور

    سلام آقا سجاد
    این متن اطلاعات جدیدی در مورد آزمون تافل برای من داشت. مخصوصاً دسته بندی سؤالاتی که در آزمون تافل مطرح می شن جالب بود. من در مورد بخش استانداردسازی چیزی نشنیده بودم. یه انتقاد کوچیک هم دارم. سایت شما می تونه به یه سایت فاخر تبدیل بشه. در این صورت جزئیات کوچیکی مثل رعایت دستور زبان فارسی هم اهمیت پیدا می کنه. مثلا فکر می کنم استفاده از “عبارتند از.” یا عبارت از… می باشند” به جای”عبارتند از … می باشد”(سطر دوم و سوم ساختار بخش درک مطلب تافل) بهتر باشه. سایت خیلی خوبی داری. مرسی…

    Reply
    1. 1.1

      سجاد قائمی نژاد

      از اینکه مرتب به سایت ای اس ال ایران سر میزنید و مطالب را با دقت می خوانید ممنونم. در مورد دستور زبان فارسی هم باید عرض کنم چون تمامی نوشته های وبسایت ای اس ال ایران به نوعی تالیفی هستند و به هیچ وجه از جایی کپی برداری نمی شوند و سیاست من هم این است که وبسایت رو در بازه های کوتاه به روز کنم، برخی غلط های تایپی و نگارشی به هر حال وارد کار می شوند.
      اشکال نگارشی مورد اشاره شما رو بر طرف کردم و ممنون خواهم شد در صورت برخورد با اشکالات تایپی مشابه موضوع را مطرح کنید تا رفع کنم.
      در ضمن منتظر قسمت های چهارم و پنجم “انواع سوالات درک مطلب تافل” باشید.

      Reply

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این سایت متعلق به سجاد قائمی نژاد می‌باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب ای اس ال ایران تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. TOEFL(®) and GRE (®) are registered trademarks of ETS. This website is not endorsed or approved by ETS.