تصحیح Writing آزمون های IELTS – TOEFL – GRE

با عرض پوزش، خدمات تصحیح رایتینگ در حال حاضر ارائه نمی شود. در صورت راه اندازی مجدد این خدمات، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.


اگر می خواهید در یکی از آزمون های IELTS ، TOEFL و یا GRE شرکت کنید حتماً از اهمیت بخش رایتینگتصحیح Writing این آزمون ها با خبر هستید. یکی دیگر از خدمات آموزشی ای اس ال ایران تصحیح writing است. در صورتی که مایلید رایتینگ هایتان از نظر ساختار نگارش، گرامر، دامنه لغات و همه مواردی که از دید آزمون مدنظرتان اهمیت دارد توسط فردی که سالها بیش از چند هزار رایتینگ انواع آزمون ها را بررسی و اصلاح کرده بررسی و ارزیابی شوند، می توانید از خدمات بررسی و ارزیابی Writing ای اس ال ایران استفاده کنید.

روش رایج تصحیح رایتینگ (که بسیاری از سایت های ارزیابی رایتینگ ارائه می دهند) این است که تنها روی نحوه بکار بردن عبارات و اصطلاحات و گرامر زبان انگلیسی تمرکز می شود. اما در ای اس ال ایران علاوه بر جنبه گرامری و لغوی، ساختار منطقی و استدلال ها و ساپورت های موجود در رایتینگ شما هم ارزیابی می شوند. این ارزیابی تنها در حد بیان مشکل نبوده و راه حل بهبود رایتینگ به زبان فارسی برایتان توضیح داده می شود. یکی از زبان آموزانموفق شد صرفاً با راهکارهای ارائه شده در ۱۳ رایتینگی که بصورت آنلاین در ای اس ال ایران برایش تصحیح شد نمره اش را از ۱۹ به ۲۷ برساند.

برای تصحیح writing شما ۳ حق انتخاب دارید که عبارتند از:  حضوری، آنلاین حضوری و آنلاین غیر حضوری.

۱٫ تصحیح writing حضوری:

مثل کلاس های زبان انگلیسی حضوری، طی جلسه یا جلساتی بصورت حضوری رایتینگ های شما تصحیح می شوند. هر جلسه تصحیح رایتینگ حضوری ۹۰ دقیقه است و هزینه آن با توجه به محل برگزاری کلاس (محل شما یا …) متغیر و در کل بین ۲۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از هزینه تصحیح Writing حضوری آنلاین می باشد.

۲٫ تصحیح writing آنلاین حضوری :

مثل کلاس های زبان انگلیسی آنلاین، طی جلسه یا جلساتی آنلاین از طریق نرم افزار رایگان اسکایپ با حضور شما رایتینگ هایتان تصحیح می شوند. هزینه هر جلسه ۹۰ دقیقه ای تصحیح رایتینگ آنلاین حضوری به شرح زیر است:

♦ تصحیح Writing آنلاین تافل: ۷۵ هزار تومان (بررسی حداکثر ۳ رایتینگ independent یا integrated)

♦ تصحیح Writing آنلاین آیلتس: ۷۵ هزار تومان (بررسی حداکثر ۴ رایتینگ task 1 و ۳ رایتینگ task 2)

♦ تصحیح Writing آنلاین آزمون جی آر ای: ۸۵ هزار تومان (بررسی حداکثر ۳ رایتینگ Issue یا Argument)


۳٫ تصحیح writing آنلاین غیر حضوری:

در این حالت شما فایل های رایتینگ خود را ایمیل می کنید و ظرف مدت تعیین شده فایل های رایتینگ شما به همراه توضیحات و اصلاحات برایتان ارسال می شوند. مدت زمان لازم برای تصحیح Writing به تعداد رایتینگ های ارسالی شما بستگی خواهد داشت و بین ۱ تا ۵ روز کاری طول خواهد کشید. هزینه تصحیح Writing آنلاین غیر حضوری به شرح زیر است:

♦آزمون تافل (Integrated یا Independent): یک رایتینگ ۲۵ هزار تومان – ۳ رایتینگ ۶۰ هزار تومان –  ۵ رایتینگ ۷۵ هزار تومان

♦  آزمون آیلتس برای بخش Task 1 (جترال یا آکادمیک): یک رایتینگ ۲۰ هزار تومان – ۳ رایتینگ ۵۰ هزار تومان –  ۵ رایتینگ ۶۰هزار تومان

♦  آزمون آیلتس برای بخش Task 2 (جترال یا آکادمیک): یک رایتینگ ۲۵ هزار تومان – ۳ رایتینگ ۶۰ هزار تومان –  ۵ رایتینگ ۷۵ هزار تومان

♦  آزمون جی آر ای( Issue یا Argument): یک رایتینگ ۳۰ هزار تومان – ۳ رایتینگ ۷۵ هزار تومان –  ۵ رایتینگ ۱۰۰ هزار تومان


سفارش خدمات تصحیح Writing

برای سفارش خدمات تصحیح Writing کافیست ابتدا یکی از سه روش فوق را انتخاب و هزینه را با توجه به تعداد رایتینگ های خود (یا تعداد جلسات در روش حضوری یا آنلاین) به یکی از حساب های زیر واریز کنید.

بانک ملت  ◊ شماره کارت : ۶۱۰۴۳۳۷۹۶۹۶۹۱۶۱۵

بانک ملی ◊ شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۴۵۰۲۴۰۶۵۴

سپس برای جلسه تصحیح Writing حضوری و یا حضوری آنلاین از یکی از راه های زیر با من تماس بگیرید. اگر هم روش تصحیح Writing غیر حضوری را انتخاب کردید کافی است فایل رایتینگ های خودتان را به آدرس ایمیل زیر برای من ارسال کنید. دقت کنید یادتان باشد در ایمیل خود نام و نام خانوادگی و تاریخ واریز را ذکر کنید. لطفاً رایتینگ های خودتان را در یکی از فرمت های doc، docx و یا txt ارسال نمایید.

در حال حاضر تمامی خدمات حضوری آموزش زبان انگلیسی ای اس ال ایران (شامل کلاس های زبان انگلیسی و تصحیح رایتینگ) تنها در رشت برگزار می شوند.


اگر شک دارید کدام روش را انتخاب کنید و یا هنوز در مورد خدمات تصحیح رایتینگ  سوالی دارید لطفا از طریق یکی از راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با من موضوع را با من در میان بگذارید تا با توضیح بیشتر مسیر شما را در کسب بهترین نتیجه در بخش نگارش آزمون های ایلتس، تافل و جی ار ای هموار تر کنم.


سایر خدمات محبوب کاربران ای اس ال ایران:

کلاس زبان انگلیسی

نوشتن SOP

تمامی حقوق این سایت متعلق به سجاد قائمی نژاد می‌باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب ای اس ال ایران تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. TOEFL(®) and GRE (®) are registered trademarks of ETS. This website is not endorsed or approved by ETS.